9/08/2015

hade mamma og pappa, fhs her kommer jag!

(vakker overskrift) Ettersom jeg skal flytte ut fra mamma og pappa i en alder av 20 år (endelig) og starte journalist drømmen på folkehøgskole, tenkte jeg at det var på tide å gjenoppta bloggingæn igjen. Jeg var jo litt kjent i klassen min på ungdomsskolen for å ha blogg, noe 90% av min generasjon hadde på den tiden. Men så naturlig nokk som alt annet her i livet ble det en ende på det også.

Jeg har dog hatt lyst i en bitteliten stund å starte igjen, skrive om min flotte hverdag som student på Arbeiderbevegelsens folkehøgskole, litt random stuff som jeg vil skrive om og bare generelt. En rosablogger vil jeg aldri bli, og jeg vet heller ikke hvor lenge dette vil vare. Men fram til nå er jeg optimistisk. Så for meh se hvor lenge dette varer.

 peace

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar